سخنهای زیبا برای لحظه های زیبای شما

اگه خیلی چاقی می خوام یک کار پزشکی هم کرده باشم

نکته اول اینکه تو کاهش وزن نباید یو یو بشی یعنی هی کم کنی و  چهار روز بعدش دوباره برگردی سر جای اولت این خطای خیلی بزرگیه .

نکته دوم اینکه در هر مرحله از رژیم ، کم کردن بیش از ۱۰٪ وزن خطای بزرگی است فکر نکن تا یه ماه دیگه باید ۲۵کیلو اضافی رو بریزیش زمین . اول ۱۰٪ کم کن ، بعد مردانه شش ماه وزن جدیدتو حفظ کن بعد دوباره برو سراغ ۱۰٪ بعدی(به عبارتی شش ماه باید روی وزن جدید ثابت بمونی تا بری برای کاهش بعدی) .

 اما رژیم پیشنهادی من:

صبحانه: ۶۰گرم نان+ ۳۰گرم پنیر+ چای تلخ (یک کپسول مولتی ویتامین+ یک کپسول جین سین+ یک کپسول روغن ماهی)

بین صبحانه تا ناهار: یک عدد سیب

ناهار: یک عدد تخم مرغ آب پز+ ۲عدد خیار+ ۳عدد گوجه فرنگی+ ۲۰۰گرم سبزی خوردن+ یک لیتر دوغ بدون گاز+یک عدد پیاز کوچک(یک کپسول جین سین+ یک کپسول روغن ماهی)

بین ناهار و شام : یک عدد پرتقال

شام:  یک عدد همبرگر کبابی بدون روغن+ ۲۰۰گرم سبزی یا سالاد بدون سس+ یک خیار+ ۲گوجه فرنگی+ نیم لیتر دوغ بدون گاز

مصرف شکر ممنوع است و بجز موارد گفته شده در صورت احساس گرسنگی در روزهای اول از خیار و سالاد بدون سس و نیز دوغ بین وعده ها استفاده کنید

این رژیم با تضمین سلامتی شما در عرض یک ماه ۱۰٪ وزن شما را کم می کند ولی باز هم تکرار می کنم یویو شدن در رژیم غذایی خیلی برای سلامتی مضر است اگر واقعا می خواهید وزن کم کنید و در وزن جدید بمانید رژیم بگیرید ولی اگر جدیت ندارید با همین وزن موجود خود لذت ببرید و بی خیال کاهش وزن بشید.

+ نوشته شده در  جمعه سیزدهم آذر 1388ساعت 18:59  توسط محمدرضاسلمانی ندوشن  |